keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Kynsijuttuja

Viimeinkin! Oon odottanu iäisyyden (tai ainakin siltä tuntuu) uv-lamppuja MiMaxilta. Ensin ne oli varastosta loppu ja mulla ku on tämmöne vanhempi UV-uuni, ni ei noit lamppuja oikein tunnu saavan muualta - ainakaan kohtuulliseen hintaan. Kyllähän sieltä sit tuli muutama arkki kivoja kynsitarroja samalla. :3

Facebookissa on ryhmä "Turun seudun hyvän tahdon rinki", jossa on mahdollisuus vaihtaa palveluja, vaatteita, marjoja yms. esimerkiksi leipomuksiin, ompelupalveluihin tai mihin vain, kunhan raha ei vaihda omistajaa.
Laitoinkin sinne ilmoituksen, että voisin kynsiä tehdä esim. leipomuksia vastaan. Saa hyvää treeniä pienen hiljaiselon jälkeen. :)

Tässäpä lähes kaikki kynsikamat, mitä oon itselleni haalinut. :)




Oon ensimmäiset kynnet tehnyt uv-geelitekniikalla 1,5 vuotta sitten itselleni ja sit heti aloin harjoitella kavereiden ja muiden tuttujen/puolituttujen kynsiin. Oon nyt miettinyt koulutukseen menemistä, mutta vielä en oo saanu aikaiseksi. Ja pitäisihän sellaista varten hetki säästääkin, ei ihan ilmaista kuitenkaan ole.
Pitää myös ajan kanssa tutkia keskustelupalstoja ja muiden kokemuksia koulutuksista. Sitten pitäisi vielä metsästää sellainen, mikä on täällä Turun alueella. Aetin Mosaic-koulutukseen ehdottomasti haluaisin, muttei täällä suunnalla tietääkseni sellaisia järjestä Aetin toimesta.

Tähän postaukseen ajattelin liittää jokusen kuvan tekeleistäni. Jotkin olen tehnyt itselleni ja silloin kuvassa vain yksi käsi.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti